1. Pietje puk

Nooit meer! Bestel je hier eten, dik 1,5 uur wachten voor het bezorgt wordt, gooit de bezorger de bak om waardoor alles door elkaar ging, mee terug laten nemen. Bel je daarna of ze zo snel mogelijk nieuwe leveren omdat je al zo lang gewacht heb, zeggen ze dan dat het weer zo lang duurt! Heb gezegd laat maar zitten dan, krijg je ook nog een grote mond terug! Nemen nog niet eens maatregelen bij corona omdat je alleen cash mag betalen. Waardeloos!

1. Het is niet zo dat we bij alle klanten het eten op de grond gooien,
    dit was een ongeluk omdat de zak waar het eten in zat door de condens stuk is gegaan en perse niet expres gedaan.
    Dat wij een grote mond hebben gegeven klopt helemaal niet, jullie waren degene die tegen ons aan het schreeuwen waren en iets onmogelijks van ons verwachten.
    Naar jullie bezorgen is al aan reistijd ongeveer een half uur.
    Hoe willen we dan nieuw eten maken en dat ook bij jullie aan huis brengen in een half uur tijd.
    Dat u niet bij ons kon pinnen is overmacht omdat ons pinapparaat stuk is gegaan en er is al een nieuwe aangevraagd maar met de paasdagen ertussen duurt het iets langer voordat we hem mogen ontvangen
    en gisteren was het 2de paasdag dus extra druk voor ons.
    ook willen we u erop wijzen dat nu met de Corona er niet zoveel personeel aanwezig kan zijn als normaal.