1. Vandaag letterlijk " weggelopen " bij dit pannekoekenrestaurant. We hadden een Mona - toetjes - bon, dwz. dat je dan 1 pannenkoek gratis krijgt, als je er eentje betaalt. Netjes van tevoren aangekondigd dat we met zo'n bon wilden betalen. Consumpties besteld ( schandalig duur trouwens, flesje appelsap 2.25 euro... ) De dienster kwam terug met de mededeling dat de bon op zondag niet " geldig " was. Waar staat dat, vroegen wij? " Ja, dat zijn onze eigen reglementen ". Onderaan de bon staat wel, dat op officiële feestdagen de bon niet ingewisseld kan worden. Daar hebben we alle begrip voor. Maar is zondag een officiële feestdag? Bij ons weten niet. Toch werd er negatief gereageerd. Heel klantonvriendelijk. Het geld krijgen ze natuurlijk terug van Mona. Dus wat maakt het dan uit? Alsof je geen " volwaardige " klant bent. Ons zien ze daar niet meer terug. Jammer, we hadden een leuk uitje in petto met een grote vriendenkring. Pech gehad voor De Panoramahoeve.

An en Jo uit Ede.