1. Met de verjaardag van mijn moeder zijn we voor het eerst naar dit restaurant geweest.

Ik vond het er erg leuk uitzien en het concept was geweldig.

Wat mij vooral aansprak, waren de toetjes. Je kon zelf je ijs scheppen, milkshake tappen, ze hadden smoothies en heerlijk vers gesneden fruit (watermeloen en ananas oa). Verder kon je zelf slagroom tappen, wat heerlijk was in de warme chocomelk. Ook hadden ze een tap voor bananenmousse en chocolademousse.

Mijn favoriete restaurant was het visrestaurant en ook bij de saladebar was ik veel te vinden.

Nu moet ik wel zeggen dat de kwaliteit per gerecht wel echt verschilde. Zo vond ik de garnalencocktails te waterig en in een bepaalde pastasalade zat te veel saus, maar er waren ook dingen die ik juist heel erg lekker vond. De gegrilde mais bijvoorbeeld of het stukje gebakken zalm. Die smaakten weer helemaal geweldig en dat is ook het mooie aan het restaurant: voor iedereen is er wel wat dat ie lekker vindt. Culinaire hoogstandjes zijn het niet, maar het is wel gewoon lekker en bovendien kun je van alles wat proeven.

Alles is een beetje op zo'n manier bereidt dat iedereen het wel lust.

De sfeer was geweldig. Een gezellige ruimte. Ik ga zeker nog eens terugkomen, omdat ik het niet alleen lekker, maar ook vooral leuk vond.

Het enige dat ik echt jammer vond, was dat er geen sushibar was, maar misschien komt dat ooit nog wel, dat zou het helemaal geweldig maken.