1. Vr. 21 jan. 2011 hier gegeten. Gezellig en leuk restaurant. Hangt een goede sfeer. Lekkere salades als voorgerecht, zeer ruime portie. Vond zelf alleen de basilicumolie bij het hoofdgerecht niet zo lekker. Werd er een beetje misselijk van en had het gevoel dat het gerecht in de olie dreef. Varkenshaas was flauw (moet echt zout erop doen). Lag niet helemaal aan mij, tafelgenoot deelde mijn mening. Bediening gaf daarna ook aan dat je op verzoek altijd een ander sausje erbij kan krijgen. Het lekkere dessert van appelcake met stoofperen/anijs-ijs maakte een hoop goed. Omdat ik het hoofdgerecht niet zo lekker vond, werd als compensatie een koffie met likeurtje niet op de rekening gezet. Dat vonden wij wel heel netjes (we hadden er niet om gevraagd). Al met al wel een restaurant om naar terug te keren.