1. Jeroen en Mary Peters

We hebben vrijdagavond 28-1 prima gedineerd bij Mathizz. We werden verrast door de leuke amuses (3 stuks) tussen de gangen door. Jeroen koos voor de proeverij waarbij per gang 3 gerechtjes werden voorgeschoteld. De presentatie was heel bijzonder, de smaak van de rechten was redelijk tot goed. Ikzelf had vooraf carpaccio, daarna entrecote en tot slot een soort grand dessert van 5 kleine gerechtjes. Ook weer in diezelfde bijzondere vorm gepresenteerd. Een feest voor het oog, wat de eigenlijk niet eens zo bijzondere smaak compenseerde. Hierdoor liepen we met een blij en voldaan gevoel het restaurant uit. Voor een bijzondere avond ga je naar dit restaurant waar je het gevoel krijgt echt te worden verwend. Je krijgt veel en dat voor relatief weinig geld. Het eten is dus redelijk tot goed maar de presentatie van de vele gerechtjes is erg mooi. Bediening was klantgericht, leuk dat Mathis zelf 1 van de amuses kwam brengen en altijd leuk als naast de kaart een 'gastheer' vertelt wat de kok eventueel voor je kan gaan bereiden.

We komen in elk geval nog wel een keer terug.

Jeroen en Mary.