1. Carla en Marco

Hebben hier 1 keer eerder gegeten en toen een fooi gegeven van 15 euro, zo perfect was alles. Voor een 50e verjaardag met schoonouders hier natuurlijk weer naar toe. Helaas, er was een grote groep en verder ong. 16 individuele gasten. Dit kon de keuken en de bediening niet aan. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat 45 minuten. Tussen hoofdgerecht en nagerecht weer bijna 45 minuten. Na een opmerking over de tijd tussen voor- en hoofdgerecht kregen we na 10 minuten het garnituur. Warme (!) gebakken aardappelen, warme boontjes en salade en appelcompote. Na weer ettelijke minuten kwam dan het hoofdgerecht, vier vleesschotels door. Nagerecht van mijn schoonouders, twee koffiespecialiteiten, kwam eerst. Mijn vrouw had Koffie De Gebroeders, want dit had ik de vorige keer en dat was heel bijzonder. Helaas, nu is dit dessert uitgekleed tot een bodempje likeur en veel spuitslagroom in een glaasje en drie bonbons met een kopje espresso. Ik had ijs. Gelukkig lagen er veel stukjes caramel (toffee?) omheen, want anders had ik niet geproefd dat het caramelijs had moeten zijn. Vier streepjes caramelsaus als decoratie op je bord is m.i. geen ijs met caramelsaus. Als excuus bij het voldoen van de rekening werd aangevoerd dat één persoon uit de bediening ziek was. Hoewel er drankjes van het huis waren aangeboden ter compensatie van het lange wachten werd hier niet meer naar gevraagd. Op mijn verzoek om dan maar de fles huiswijn ter compensatie te "schenken" was het antwoord dat alleen de baas hierover kon beslissen. Die was echter niet aanwezig! Uiteindelijk heeft een ander personeelslid de fles van de rekening gehaald.

Conclusie: hoofdgerechten zijn fantastisch van smaak en kwaliteit, de huiswijn is prima. De bediening vriendelijk maar absoluut niet adequaat en op haar taak berekend als de leiding wegvalt. De keuken/bediening kan een half vol restaurant niet aan. Heeft u tijd en/of is het rustig in dit restaurant dan is Bij de Gebroeders een absolute aanrader. Een tip voor de gebroeders Postma; laat een horeca coach uw personeel een training geven. Uit eten gaan is een totaal beleving en met alleen goede gerechten red je het niet meer tegenwoordig.