1. Donderdagavond 18.00 uur en het is stil in de tent. We zijn de eersten en de behulpzame eigenaar beijvert zich dan ook om het ons naar de zin te maken. Tafeltje bij het raam, uitzicht op klein voortuintje. Parkeren bij de Aldi verderop.

Heerlijke Ouzo en warme balletjes als 'amuse'. De kaart kent ruim voldoende keuze en het is allemaal goed betaalbaar.

Mijn vrouw nam een salade (prima vers) en Gyros, ik neem de Olympiaschotel.

Geen mayo bij de patat, maar dat corrigeert de eigenaar bijna op een drafje.

Goede porties: ik kraak van de trek en het hapt heerlijk weg. De huiswijn is matig - om het voorzichtig uit te drukken. 17 Euro voor een liter is natuurlijk niet bijster veel, maar waar bij andere Grieken de Tzatziki de smaak van de veelal matige wijnen meteen 'opkrikt' blijft de wijn hier wat aan de 'schrale' kant.

Als dessert neem ik twee keer koffie Brazil: precies zoals die zijn moet en gewoon op de kaart. Mijn vrouw neemt verse muntthee. Uiteraard komt dit tegelijk. Prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar als we weer naar het theater gaan (Speeldoos - Baarn)