in Amsterdam

Bar-restaurant met een vleugje Fryslân

1. Met zijn drieën hier gegeten. Als voorgerecht 1 x aardpeersoep (soep van de dag), 1 x Friese worst en 1 x desembrood besteld. De soep smaakte goed, wat ons opviel was de hoeveelheid kruidnagel in de Friese worst. Volgens echte Friezen is dit Groninger worst. Het desembrood was warm, had wel iets te lang in de oven gestaan was nl. Meer dan knapperig. Als hoofdgerecht alle drie de vis besteld, deze was nogal flauw. Toen we dit meldden, bleek dat het de dag ervoor te zout was geweest wellicht daarom nu te flauw. De vis werd geserveerd met wat gemengde sla en friet in een papieren zakje net als bij de frietboer. Vonden we leuk en zo bleef het ook at langer warm. Twee van ons zaten vol, 1 x als toetje de chocolade-mascarponetaart besteld (taart van de dag) deze was zalig. Bij de thee echte Friese dumkes, het kon niet op. Een restaurant om terug te komen!

1. Joost
    Van restaurant

Beste Cornelia,
    Wat een leuke en uitgebreide recensie heb je geschreven! Heel goed dat je ook de verbeterpunten vermeldt, daar zijn we heel blij mee want zonder 'kritiek' kan je niet groeien vinden we. Een 10 voor service steken we in onze zak, service staat hoog in het vaandel bij ons! We verwelkomen jullie graag weer.

Groet

Team Thúskomme