1. Met een grote groep kan het gezellig zijn, zeker omdat het eten prima is en er volop keus is. Maar toch mis ik de intimiteit en de charme die veel restaurants wel hebben.

Daarnaast schalde de ordinaire verjaardagsmuziek tot zeker vijf keer toe door het hele restaurant omdat er blijkbaar veel "jarigen" aanwezig waren.

De bediening was okee, hoewel we later op de avond, toen er geen andere gasten meer waren, niet meer werden geholpen. En dat terwijl het restaurant tot 22.00 open zou moeten zijn, dan verwacht ik ook service tot die tijd.

Bij de rekening liep het ook niet vlekkeloos. De wijn die besteld was bleek duurder dan op de kaart was aangegeven. Toen een van mijn tafelgenoten daar iets van zei, kreeg ze een antwoord in gebrekkig Nederlands. Iets met dat het een oude kaart was en dat ze veel wijnen van die kaart niet eens hadden.

Kortom: het eten is prima en er is volop keus, dus met een grote groep is het ideaal. Maar het is niet mijn soort restaurant.