Op dit adres zit nu: Hudson

1. Wat een slechte tent zeg! Het eten was slecht en de bediening ook.

Vandaag met mijn man voor het eerst wezen eten.

We werden wel vriendelijk ontvangen door een jongeman die ons een tafel toewees.

Daarna kwam de ober en bestelden wij gelijk het hoofdgerecht, de entrecote.

Die kregen we wel aardig snel. Na 5 minuten eten ontdekte mijn man een zwarte dik propje in het eten onder zijn entrecote. Dus toen hebben we dat aan de ober laten zien en wat dat in hemelsnaam was. Hij reageerde; ow, nou dat breng ik naar de keuken terug om te kijken wat het is. Geen excuus en liep daarna weg. Even later kwam hij terug en zegt: dat het van de champignon afkwam bij het schoonmaken. Nou, dan is er niet goed schoongemaakt en niet goed opgelet bij het opdienen van het bord!

Maar goed, hij zei daarna: Maar, je krijgt wel een nieuw bord hoor. En weer liep hij daarna weg zonder enige excuus. Na een tijd kreeg mijn man zijn entrecote. Maar ik weet nou niet of dit erger was als het 1e bord. De entrecote was om te noemen "triest"! Het zag eruit als een varkens filetlapje en dan nog dunner. Het was 3 x zo dun als zijn vorige entrecote. En 1/3e zat vol met pees en was zeer taai! Komt dezelfde ober en vraagt of het smaakt. Ik heb hem gemeld dat het vlees 3 x zo dun is als de vorige en dat 1/3e alleen maar pees is. Zegt hij: ja entrecote zit ook beetje pees in. Ja, dat weet ik ook wel, maar echt geen 1/3e van je vlees! En dan over dat het een dun lapje vlees is, zegt hij niks over en bood na enige (lange) tijd een koffie van het huis aan. En dan nog geen excuus!
    Nou voor ons hoefde het niet meer, wij wilden de rekening en gewoon zo snel mogelijk weg. Zijn andere collega heeft toen opgemerkt dat wij niet tevreden waren en kwam vragen hoe het was. Hem toen alles verteld en hij bood wel zijn excuses aan en sprak zijn collega op aan en hoefden wij niet voor dat bord te betalen. We kregen wel een bon mee voor 25,- korting die wij de volgende keer als we met z'n tweeen komen kunnen gebruiken. En alleen geldig bij een 3 gangen menu. (wat ook niet goedkoop daar is, voor wat je krijgt) Allemaal aardig, maar ik kom hier nooit meer terug! Het hoefde niet zo ver te komen dat ik 3 keer duidelijk had moeten maken dat ik niet tevreden was en om een excuus te krijgen. De andere ober was wel vriendelijk en wilde het goedmaken. Maar voor ons was het al verpest. En voor de friet/sla bij je maaltijd moet je apart betalen, want dat zit niet bij het hoofdgerecht! Dus je betaalt voor een vleeslapje € 21,50!