1. Merlijn

We moesten erg lang wachten tussen het voor-en hoofdgerecht, uiteindelijk bijna een uur en het restaurant zat niet eens vol. Ook voor drinken kwamen ze niet langs tussendoor. Voor het voorgerecht hadden we allebei garnalencocktail, de kok was uitgeschoten met de dille waardoor deze erg overheerste. De portie was wel erg groot, iets minder dille, dan is het een super gerecht. Voor het hoofd hadden we een pizza paesana en tortellini panne. De pizza had een groot gat in de bodem en het vet droop er van af, daardoor helaas geen knapperige boden. De hoeveelheid topping was wel genereus! De pasta was best lekker, grote portie en goed gevulde tortellini. Helaas was de kok wederom uitgeschoten, ditmaal met de zwarte peper. Al met al ok gegeten maar zal niet snel teruggaan.

1. Aslan
    Van restaurant

Beste Merlijn,

Bedankt voor je recensie op Eet.nu.
    We betreuren het om te lezen dat je een mindere ervaring hebt gehad bij ons in het restaurant.

We zullen je feedback in ieder geval intern gaan bespreken en zullen het zeker oppakken. We hopen je desalniettemin nogmaals te mogen ontvangen bij ons in het restaurant.

Met vriendelijke groet,
    Team Markanti