1. Tanja Thomas

Tafel gereserveerd voor vijf personen. Bij aankomst bleek geen geschikte tafel vrij te zijn. We hadden de keuze om ons met z'n vijven aan een kleine vierpersoonstafel te persen of te wachten tot een grotere tafel vrij werd. Gekozen voor het laatste...
    Service was goed tot het toetje. Duidelijk al gericht op het sluiten (het was ondertussen 19.30 uur) moest eerst opgeruimd worden alvorens de bestelling werd opgenomen. We moesten hierop 20 minuten wachten. Vervolgens bleek dat de ingrediënten voor het gewenste toetje (4 keer macchiato caramel) niet meer beschikbaar waren. Jammer dit. Bestelling gewijzigd in gewone macchiato en wederom 10 min gewacht. Uiteindelijk in sneltreinvaart de macchiato opgedronken en afgerekend omdat men duidelijk wenste te sluiten. Begin en einde dus als teleurstellend ervaren.