1. Hans Daale

Het wordt misschien wat saai, maar ook dit keer was het weer prima voor elkaar. Het is de combinatie van sfeer, gastvrijheid en culinair genieten. Nieuw is wel dat het 'stempel' van De Heeren (en dames) steeds meer zorgt voor een duidelijke profilering. Het menu leent zich voor een Bib G. dus een aanrader.

3 vorige recensies

Vorige recensies van Hans Daale

• Hans Daale

Het was weer genieten geblazen. Wild gegeten, in een rustige ontspannen sfeer. De gerechten worden mooi opgemaakt, goed uitgebalanceerd. Uitstekende bijpassende wijnen, en dat is niet overal het geval. En de bloemstukken zijn ook mooi. Elke keer dat we er komen, is er weer iets interessants aan het interieur toegevoegd. Een echt avondje uit.

• Hans Daale

Weer prima, gastvrij en sfeervol als altijd. Echte klantenbinding, op de juiste wijze.

• Hans Daale

Elke keer dat we er komen, is het weer even prettig, met prima eten. Niets aan toe te voegen.