in Zwolle

Ouderwets gezellig, eerlijk en gul

1. Stefan en Ina

Eetcafé de Kleine leek online aan onze verwachtingen te voldoen; een gezellig eetcafé. Vooraf hebben we de menukaart bekeken. De keuze is beperkt, maar er zitten gerechten tussen die we wel lekker vinden en daarom hebben we hier gereserveerd. Echter, wat je op je bord krijgt is ook erg beperkt. We hadden gekozen voor de schnitzel met uien en champignons; de schnitzel is/lijkt gefrituurd, met harde - donkere - randen en een klein hoopje gebakken uien en champignons. Erbij werd in een klein potje met een hap coleslaw geserveerd en een mini-emmertje gevuld met een hoeveelheid friet die wel heel erg weinig is voor twee personen. Het ijsdessert, de dame blanche, was ook zeer minimaal; één bolletje ijs met slagroom en een beetje chocoladesaus. Het eten was wel lekker, maar bar weinig op je bord, terwijl men wel normale prijzen voor de gerechten hanteert.

1. Dag Ina,
    Dat klinkt niet goed. We gaan volop voor tevreden gasten en blijkbaar konden we daar afgelopen zaterdag bij jou niet aan voldoen.
    We zijn momenteel bezig om de kaart en presentatie van de gerechten wat aan te passen. Blijkbaar schoten we wat te kort. Daar gaan we zeker aan werken. Dank voor je feedback en hopen op een herkansing in de toekomst.

Hartelijke groet,
    Eetcafé de Kleine