in Valkenburg

Lekker dineren, goed slapen en royaal ontbijten.

1. Hans Kroeseklaas

Dit restaurant heeft de mogelijkheid om buiten de gewone kaart een "all you can eat" concept te bestellen. Normaal gesproken zijn wij daar vrij sceptisch over maar op de wijze waarop zij dit aanbieden is het een aanrader. Je maakt gebruikt van een bestellijst waarop alle gerechten staan waar je per ronde (max 5) gerechten kan bestellen. Je hebt de keuze tussen voor, hoofd, bij en nagerechten waarvan je er 5 per persoon kan aanvinken. De gerechtjes worden in kleine schaaltjes of bordjes geserveerd waarbij de chef zeer veel aandacht geeft aan de presentatie. Alles smaakte heerlijk en de kwaliteit was dus erg goed. Ook het personeel was uitermate vriendelijk en vertelde wat de gerechtjes waren (voor zover we dat niet wisten ;-) Kortom een geweldige avond gehad met heerlijk eten en drinken, een echte aanrader dus!

1. Dimitri
    Van restaurant

Lieve Hans,

Mogen wij lieve zeggen? ;)
    Wat een fijne woorden heb jij geschreven over ons restaurant. We hebben met een grote glimlach deze recensie gelezen en willen je bedanken voor de moeite die jij hierin hebt gestoken.

We hopen je snel weer te zien zodat je weer Grieks kan genieten bij ons in het restaurant.

Met vriendelijke groet,
    Team Dionysos