Op dit adres zit nu: Rabauw Brewpub

1. Mijn ervaring met een vriendinnen-bijklets -etentje in Soul Kitchen is er een met gemengde gevoelens. Het is een super gezellige leuke ruimte met vriendelijke bediening veel kinderen op het moment dat wij er waren (vrijdagavond 19:00 uur) en een beetje rumoerig maar wel leuk. De bediening maakte ons attent op het food share menu. Klinkt gezellig en is het ook :). We kozen voor het 3 gangen share food menu voor 3 personen (2 vlees eters en 1 vegetariër) kosten 26,50 pp. Het eten was heerlijk, de bakjes mooi en kleurrijk maar de hoeveelheid was eigenlijk wat mij wel verbaasde. Ik had in m'n eentje ook de 3 gangen voor 3 personen kunnen eten. De kleine bordjes geven de indruk dat je 'een gevuld bord hebt' maar mijn maag dacht daar anders over. Na thuiskomst heb ik een zak chips leeggegeten… Voor deze prijs in deze locatie had ik meer verzadiging verwacht.