in Bussum

Griekse mezédes en tapas in Bussum

1. Leuke Griekse taverna

Wij werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Ook de bediening was uitstekend. We hadden het verrassingsmenu besteld en dat was prima. Prettig ook dat we bij alle gerechten enige uitleg kregen. Leuke variatie van verschillende hapjes. Wij vonden het wat jammer dat er pas op het laatst een paar vleesgerechtjes kwamen. Maar los daarvan was alles heerlijk. Ik kan het iedereen aanraden om hier te gaan eten en te genieten van de authentieke Griekse mezes en de Griekse gastvrijheid.

Eén vorige recensie

Vorige recensies van Leuke Griekse taverna

• Caroline

Zaterdag hebben we heerlijk gegeten bij Het Griekse Eiland. We hadden het verrassingsmenu besteld, alle hapjes waren echt verrassend en uitstekend van smaak en kwaliteit. Daardoor hadden we echt een leukere avond dan normaalgesproken in een ander restaurant. De bediening en de sfeer waren ook prima. De kok kwam ook even aan tafel wat dingen toelichten. Toen wij er waren was het niet zo druk, ik weet dus niet hoe het er zal zijn als het hele restaurant vol zit. Maar nu was het uitstekend. Echt een aanrader en een aanwinst voor het Gooi. Wij komen er zeker terug.

De nieuwste recensie