1. Martin Blok

Veelbelovend ontvangst; deur werd voor ons, opa, oma en kleindochter, met flair open gedaan. De gereserveerde tafel werd van uit de verte aangewezen. Bij de vraag wat wij wilden drinken bleek dat we eigenlijk eerst even de drankenkaart gelezen hadden moeten hebben. De menukaart zou later komen, maar die kregen we dus nog niet toen de drankjes gebracht werden. Dat duurde toen nog zeker 20 minuten. Kortom wij hebben ruim drie kwartier moeten wachten tot ons eten, dat overigens prima was, gebracht werd. Dat is met een meisje van 7 erbij onvoorstelbaar lang! Oma was gelukkig in staat om haar met galgje spellen al die tijd bezig te houden. Toen wij behoorlijk laat voor onze kleindochter naar huis reden zei ze: “in dat restaurant gaan wij nooit meet eten”.

1. Bedankt voor je recensie Martin! Fijn dat het eten heeft gesmaakt.
    We vinden het jammer om te horen dat jullie het bezoek aan het restaurant zo hebben ervaren. Ons personeel probeert alle gasten altijd zo goed en snel mogelijk te helpen. Mochten er speciale wensen zijn of mocht je verbonden zitten aan een bepaalde tijdsplanning dan kan dit altijd aangegeven worden, zodat ons personeel daar rekening mee kan houden. Hopelijk mogen we je nogmaals in ons restaurant ontvangen om onze gastvrijheid en service te tonen.

Groet,
    Tiramisu by George