1. Beste,

Vandaag kreeg ik een email van u met het bedanken van het bezoek in uw restaurant en met de mededeling erin dat u er van uit gaat dat alles naar wens is geweest... Helaas was dit niet het geval..

Op 14 februari heb ik voor het eerst met mijn vrouw van het Live Cooking gebruik gemaakt en dit was ons erg goed bevallen.. Zo goed zelfs dat ik gisterenavond 22 februari om 18:30, met 9 personen bij u terug gekomen ben.
    Ik raadde mijn vrienden aan om onze reservering die we eigenlijk bij een ander restaurant gemaakt hadden te cancellen om daarvoor in de plaats met z'n allen bij u te gaan eten omdat dit mij op 14 februari zo goed bevallen was.
    Echter is dit een vergissing geweest en ik heb mij echt ten op zichte van de groep geschaamd omdat het echt niet ok was..

Het begon 20 minuten na binnenkomst al dat we te horen kregen dat er smiddags al een groep "eters" waren geweest en daarom een bepaald soort vlees er niet meer was en een ander soort vlees ook al bijna op was... Dat vond ik al erg jammer dat te moeten horen, temeer omdat je nog maar nèt binnen bent en ook nog vroeg in de avond..

Het tweede wat mij opviel was dat er bij alle buffetbakken geen enkele aanduiding was van wat er in zat..
    Dit was 14 februari bij eerste bezoek wèl het geval.. Erg verwarrend dus..

Ten derde, de bediening, erg lief, dat wel, maar als er soms meer dan 20 minuten op een rondje bier voor 8 personen (de 9e is een kind) gewacht moet worden is dat voor de sfeer al niet bevorderlijk en ook al niet vanwege de eerst genoemde punten..

Doordat het zo traag ging allemaal
    merkte ik aan de groep dat ze het op een gegeven moment wel gehad hadden en hebben onze avond dan maar thuis voort gezet..

Nogmaals ik heb mij echt geschaamd..
    Het eten is echt wel goed en uw cafe en restaurant erg mooi maar berustend op mijn benoemde kritiek, voor mij niet voor herhaling vatbaar..