1. Loes en Andre

Op uitnodiging hier terechtgekomen en dit viel ons zeker niet tegen, een ware verrassing, aangezien we bij het horen van de naam van dit restaurant een beetje bang waren in een of ander kinderrestaurant terecht te komen, nou niets was minder waar.

Vriendelijke ontvangst en een zeer sfeervolle uitstraling, veel hout en warme kleuren. Het was bijzonder druk, zeker als je je bedenkt dat het restaurant zich in een dorpje ver van de stad bevindt. Zeer uitgebreide menukaart met scherpe prijzen, van snitzel tot entrecote. Wij hadden als voorgerecht een bord met allemaal verschillende kleine voorgerechtjes: bijzonder goed en smakelijk allemaal, helemaal gezien de prijsstelling.

De hoofdgerechten zagen er zeer verzorgd, maar vooral zeer royaal uit. Zelf had ik een rib-eye, welke absoluut perfect gebakken was, mijn vrouw had sliptongetjes waarop ook niets was aan te merken. Wel erg veel allemaal, dus geen ruimte meer voor een dessertje, wel goede koffie, zoals het hoort.