Op dit adres zit nu: Noya

1. helene verstelle

Vriendelijke ontvangst. Efficiente bediening. Eten was prima omdat wij gebruik maakten van de aanbieding van de plank. Anders vinden we de prijs/kwaliteit verhouding best hoog.
    Het gratis kraanwater werd zeer op prijs gesteld en dat zonder dat we erom hoefden te vragen. Top! De sfeer heeft een wat lagere score omdat we de hele avond dat we er zaten werden geconfronteerd met gasten die arriveerden en niet de deur achter zich sloten. En gasten die doorlopend buiten gingen roken en alweer! Niet de deur sloten. Als het de bediening opviel sloten zij alsnog de deur. Helaas hebben we dit ook zelf meerdere malen moeten doen. Want niet echt lekker bij 9 graden en windkracht 6.
    We hebben ons zitten verbazen over het feit dat dit gebeurde bij 90 % van de gasten. Dus daar moet een reden achter zitten. Wellicht is de ingang te veel afgeschermd door een extra wand?
    Kortom: doe daar wat aan!
    Zoek uit waar dit gedrag door ontstaat. Verder was het een aangename ervaring en bevelen we de 3 aapjes graag aan.