1. Zochten op internet iets met shoarma. Kwamen terecht bij Shalom in Apeldoorn. We werden onwijs vriendelijk ontvangen. Ik had gelezen dat deze zaak al heel lang bestaat een jaar of 38 en zag heel veel goede resencies. Ik nam een shoarma schotel en mijn vrouw kip met champignons uien en paprika. De shoarma was echt heerlijk. De zelf gemaakte sausen een heerlijkheid vooral de tomaten ui. Met een heerlijk verfrissende smaak. Mijn vrouw niet echt een vleeseter maar at de grote schotel bijna helemaal op. Ook heerlijk. We zijn nog lang gebleven en hadden een heerlijk gezellig gesprek ook met de zoon erbij. Het was nog best vroeg dus dat was mogelijk. We bleven best nog lang zitten voelde ons achteraf nog wat bezwaard omdat we maar bleven praten. We voelden ons zeer welkom. Dus ècht een super zaak.