1. Zaterdagavond gegeten bij Koeien en Kaas.

Ik heb lekker gegeten maar het is niet voor herhaling vatbaar.

Om te beginnen kreeg een van mijn 2 vriendinnen haar voorgerecht (mandje met brood en kruideboter) een kwartier na dat wij ons voorgerecht hadden gekregen. Een beetje ongezellig vond ik. Toen ze eindelijk haar voorgerecht kreeg verbaasde ik me over de hoeveelheid kruideboter tegenover het aantal sneetjes brood, dit was erg weinig. Toen ze vroeg of ze wat extra mocht hebben was dit geen probleem. Maar hetgeen wat ze kreeg was te hard om te smeren...

Na ons voorgerecht hebben we een uur gewacht op het hoofdgerecht terwijl we de bestelling bij het voorgerecht al door hadden gegeven. Toen het hoofdgerecht eindelijk kwam vond ik de hoeveelheid frietjes teleurstellend. De salade die erbij zat was erg lekker maar ook te weinig voor 3 personen en overigens hetzelfde als die bij mijn voorgerecht zat.

Ook het toetje vond ik niet erg verrassend. Ik had een flensje van suikerbrood en vanille hangop die erg zuur was. Ook vond ik het flensje erg klein, na 3 happen was het al weg.

De bediening vond ik wel erg aardig en gezellig al had ik het idee dat ze met te weinig mensen liepen.

Kortom, ik vond het eten toch een teleurstelling en de prijs kwaliteit verhouding daarom ook niet goed.