1. familie feestje

We hadden een hightea voor 16 personen gereserveerd om half 2. Allereerst konden we het personeel een deel van het serviesgoed mee terug geven, de etensresten zaten er nog aan. We werden eerst 45 minuten lang zoet gehouden met thee. Toen eindelijk de hapjes kwamen, waren we niet erg onder de indruk. Hele grote sandwiches (lunch formaat) waardoor je meteen vol zat. Daarnaast scones en croissants (wat doen croissants bij een high tea?) en de zoete gang waren gewoon petit fours, en niet de taartjes van Koekela, zoals beloofd. De potten gekookt water werden af en toe bijgevuld, maar als je dit dan gepresenteerd krijgt terwijl er een stuk sla onder de pot hangt, is niet erg aantrekkelijk. Na afloop werd ons nog verteld door het personeel dat ze het raar vond dat we bijna alles op hadden gegeten, dat had ze nog nooit meegemaakt. Het leek meer op een lunch met een zoetigheidje bij de thee. Geen high tea. Niet voor herhaling vatbaar.

4,1