1. Ton Vreugdenhil

Onlangs hebben ik met de collega´s van de afdeling van Volvo Trucks bij Uw Chef gegeten. Bij binnenkomst stond de gereserveerde lange tafel gereed om aan te kunnen schuiven. De ontvangst was er erg hartelijk en vriendelijk. De bestellingen werden vlot opgenomen.
    De romige tomatensoep smaakte uitstekend. De andere voorgerechten werden door de tafelgenoten ook als zeer smaakvol beoordeeld. De door mij bestelde Black Angus biefstuk was heerlijk mals en uitstekend van smaak. De andere gerechten van de tafel genoten waren ook heerlijk, zoals oa. de Kalfs Spareribs, Sticky Pork Leg en Wiener Schnitsel. De Dame Blanche was een goede afsluiter voor dit gezellige samenzijn in een sfeervolle ambiance.
    Enige kanttekening die ik wil noemen, is dat de bediening aan de krappe kant was voor het geheel. Er zou iets vaker iets te drinken aangeboden kunnen worden.
    Speciaal wil ik noemen, dat er een heerlijke bijpassende rode wijn geserveerd werd tijdens het diner.

1. Beste Ton,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie en mooie woorden over Uw Chef.

Fijn om te horen dat jullie met het gehele gezelschap hebben genoten van een gezellig diner. We nemen de feedback ook zeker mee.

We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij Uw Chef!