in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Goed restaurant waar je goed kan eten. Ik heb er nu 2x gegeten na er veel van gehoord te hebben en dat was maar goed ook. De gerechten zijn bijna allemaal lekker en goed bereidt, op een enkele na maar dat kan ook persoonlijk liggen. We waren met zijn 2e en werden als je binnen komt rechts neergezet, ik vond zelf daar de sfeer veel minder leuk en gezellig (en dat lag niet aan de mensen waarmee ik was ;) ) als de keer ervoor waar we links werden neergezet wat een stuk meer sfeer en een opener gevoel had, de bediening ook leuker en meer persoonlijker waren, waarschijnlijk omdat ze je daar ook sneller zien dus was enthousiaster naar je toe komen in plaatst van kijken of het op is en dan weer door lopen of toch helpen.

1. Beste Anoniem,

Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je zo hebt genoten van onze gerechten en jouw gezelschap. Je kunt bij je volgende bezoek wellicht je wensen voor een specifieke plaats in het restaurant doorgeven tijdens je reservering, dan kunnen wij proberen daar rekening mee te houden.

We hopen we dat we je nog eens te mogen verwelkomen in ons restaurant!

Groeten,
    Team Danny's Eeterij & Tapas