1. Het was 2 jaar geleden dat we hier waren. Bewust gekozen om naast de keuken te zitten. Het is leuk om te zien hoe Mick leiding geeft in de keuken en hoe hij omgaat met zijn jonge brigade. De bediening loopt gesmeerd. Monique geeft de juiste informatie. Heel concreet en niet wollig. Alles wordt op het juiste moment geserveerd en ingeschonken. Eerst met een flesje champagne onze smaakpapillen geactiveerd. Als eerste gerecht de Carpaccio, al direct raak. Geen diepvries plakjes maar vers gesneden, eerlijk mals vlees. Tussengerecht tomatensoep met echte ballen. Flinke heerlijke gehakt ballen lagen op het bord in de soep met wat opgeslagen room. Alles goed van smaak en op de juiste temperatuur. Het hoofdgerecht was de klapper, een tournedos zoals die nog maar weinig wordt opgediend. Het mes zakte er doorheen, dat stuk Iers scharrelrund was om te zuigen. De witte en rode wijnen welke wij hebben gedronken rondde het heerlijke eten en de gezellige avond af. En geen hartaanval van de factuur, prima pr-kw verhouding.