in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Van den Berg

Gisterenavond met mijn man en mijn zus met haar man uit Dordrecht jullie restaurant bezocht. Compliment aan de bediening die uiterst vriendelijk onze tafel verzorgde. Alle gerechtjes hebben een eigen smaak, of je nu vlees of vis eet, het maakt niet uit, alles is smaakvol bereid en verzorgd opgediend. Voor ons mogen sommige gerechten iets minder zout zijn, maar dat is persoonlijk natuurlijk. We hebben al diverse malen met familie of kinderen bij de Danny s gegeten en telkens weer is alles naar wens, zelfs eenmaal toen we met een groep van 18 mensen waren liep alles op rolletjes, ik heb bewondering hoe alles verliep! Mijn zus zal graag met hun kennissen speciaal uit Dordrecht reizen om Danny s nog eens te bezoeken. Houd deze kwaliteit vast! Succes en graag tot ziens.

1. Bedankt voor je mooie en uitgebreide recensie! Jouw lovende woorden maken ons helemaal blij, dit is waar wij het voor doen. Komen jullie binnenkort weer langs bij Danny's?

Groeten,
    Team Danny's Eeterij & Tapas