Op dit adres zit nu: Hof van Ede

1. Trouw lunch gegeven voor 40 personen, niet ontvangen moesten vragen welke zaal.
    Stond nergens iets aangegeven. Broodjes waren bevroren van binnen. Oude rosbief die eigenlijk niet op het menu stond maar vonden ze zonde om weg te gooien. Hij was compleet bruin. 4 Stoelen te weinig… boter zo hard dat het in smeerbaar was. Kreeg een gratis etentje aangeboden, maar ik wil er geen voet meer binnen de deur zetten.

1,8

1. Beste Ineke, bedankt voor uw bericht. We betreuren de ervaring die u in ons restaurant hebt gehad. Klein Zwitserland Ede staat juist voor gastvrijheid en kwaliteit en het spijt ons dat u dit niet ervaren heeft. Wij zullen in de toekomst scherper op de planning toezien en er rekening mee houden dat zo’n belangrijke dag anders kan lopen dan verwacht. Wij hebben uw ingebrachte punten direct besproken met het betrokken personeel om dit in de toekomst te voorkomen. Ondanks deze ervaring hopen wij u te mogen begroeten voor het gratis aangeboden etentje. Met vriendelijke groet, Corné Dikmans - Bedrijfsleider