1. We hadden er veel van verwacht, maar het bleek niet al te best.

Tafeltje gereserveerd, maar helaas niet op tijd beschikbaar. Na 10 minuten wachten kunnen we aan, van vaatdoekje (drijf)nat, tafeltje plaatsnemen. De menukaart van de site klopt niet met die in het restaurant (Spaans varken staat niet op de kaart en wordt ook niet buiten de kaart aangeboden). Lang wachten op opname bestelling en al helemaal op voorgerecht (ca. 1 uur binnen voordat voorgerecht wordt geserveerd). Voorgerechten niet bijzonder. Salade en frietjes werden ruim voor het hoofdgerecht geserveerd en waren koud tegen de tijd dat het hoofdgerecht doorkwam. Het ene hoofdgerecht loeiheet, het ander tegen het koude aan. Helaas zit er in het vegetarisch taartje een stuk vlees! Wijnglas eerste gang wordt niet afgeruimd. Geen zout en peper aanwezig (wel bij overige tafels). Bij het nagerecht wordt de laatste wijn van het arrangement vergeten. En bij het nagerecht wordt de verkeerde cognac gebracht. Ter compensatie worden excuses en een kopje koffie aangeboden, maar dat kan de schade niet meer goed maken. En dat alles voor slechts zo'n €100,00. Volgende keer voor ons zeker niet meer De Keuken.

4,1