1. De kwaliteit van het eten valt niks op aan te merken. Maar gezellige een hapje buiten de deur eten is een totaal arrangement van, welkom en vriendelijk ontvangst, heerlijk eten en een lekker betaalbaar wijntje! De drankjes zijn echter buitensporig hoog geprijsd, 1 glas huis rosé kost €6,50 en voor een IPA biertje 7,25 slaat nergens op. Het vervelende van deze belachelijke prijzen is dat drank niet op de menu kaart staat. Jaren terug kwamen wij hier regelmatig, de laatste jaren steeds minder en minder. Met name door de steeds onvriendelijkere uitstraling en benadering van vader. Uiteten moet een feestje zijn, je moet warm onthaald worden en vriendelijk te woord worden gestaan. Complimenten voor de jonge man die ons bediende, die maakte het een beetje goed ten opzichte van de verzuurde oude man, die deze jonge man ook nog eens met argusogen in de gaten hield!

3,6