1. R&C 604 punten

Wat ongelofelijk dom!

Dat we dit niet eerder hebben gedaan! Echt! Ik houd van eten en koken, kan heel kritisch zijn op dit gebied. Iets waar je niet mee moet willen sparen en alleen aan winst denken. Deze man verdient veel en veel meer succes! Alles is met passie gedaan, maar dan ook alles. Nog nooit heb ik een 10 gegeven. Want tjonge jonge wat heb ik teveel gegeten zeg! Onweerstaanbaar lekker, die kunst werkjes.

Archie, jij bent een man met zo`n ongelooflijke passie voor waar hij mee bezig is. Idioot dat de zaak leeg was (op ons na dan..) het deed ons pijn, als klant dit mee te maken. Er bestaan bedrijven die niet eens kunnen meten aan jouw eten en die voller zitten. Jij verdient alleen maar uitverkocht te zijn! Wachtlijsten die oplopen tot een maand, om de privilege te hebben bij jou te mogen eten! Iets overdreven? Mwa ligt eraan wat je gewend bent. Ik heb in binnen en buitenland veel van eten mogen proeven. Ook exclusievere zaken, mogen ze houden van mij! Heel, jammer voor jullie dat Archie weg gaat. Echter Roermond heeft 1 April 2011 een zaak erbij, dat geen grapje is. Maar een juweel erbij!

Biosje pakken bij Foroxity in Roermond? Dan eerst ‘even’ naar Archie. De wandeling naar de Outlet zul je nodig hebben, om daarna nog eens lekker ouderwets te kunnen uitbuiken! Ik kan niet wachten………

Bedankt!

R&C.