1. Heerlijk gegeten bij ‘t Veerhuys op de verjaardag van onze dochter. De kinderen hebben heerlijke gamba’s gegeten als voorgerecht, en de biefstuk van het huis als hoofdgerecht, het was volgens hun verrukkelijk! Toetje was helemaal geweldig toen deze versierd en met vuurwerk aan tafel kwam. Wijzelf hebben het overheerlijke glasmenu gegeten, voorgerechtjes waren erg lekker, maar de entrecote was echt geweldig! Een heerlijke avond gehad!

Vorige recensies van Nellestijn

• Wij eten met regelmaat bij ‘t veerhuys en het is altijd even goed, echt genieten! Fijn personeel, die je altijd vriendelijk helpt. En eten om je vingers bij af te likken, daarom is het ook ons favoriete restaurant van Leerdam.

• We hebben het glasmenu gegeten bij 't veerhuys, een heerlijke proeverij van 4 voorgerechtjes. Gevolgd door een heerlijk hoofdgerecht met wild, de jus/saus was echt verrukkelijk. Als desert een taartje met amandelspijs en ijs… de perfecte afsluiter. Het is keer op keer weer heerlijk eten bij 't veerhuys. Een echte aanrader.