1. Vanwege de goede recensies hier met een vriendin een high tea ter ere van haar verjaardag gereserveerd. Ik heb al menig high tea, s gehad maar nog nooit zo als deze. Wat een teleurstelling! De gerechtjes werden geserveerd op witte onaantrekkelijke bordjes. Op zich niet storend als de kwaliteit goed is. Hier was echter de prijs (24.50 P.p) kwaliteit verhouding geheel zoek. Wat zoete hapjes, een simpel klein tomatensoepje, een bordje met 3 uitgedroogde witte zeer kleine sandwich broodjes met "goedkope" zalm, carpaccio en jonge kaas. Een mini quiche, mini saucijzen broodje en twee mini scones geserveerd met een soort ongezoete spuitbus-slagroom die binnen no-time veranderde in een waterig geheel. Jammer wij hadden ons erg verheugd op de div. Bijzondere hapjes die bij een high tea horen. Omdat het hier een cadeau van mij aan mijn vriendin betrof heb ik er ter plaatse niets over gezegd. Nogmaals deze high tea was qua prijs kwaliteit verhouding (24.50 P.p) slecht en zeer eenvoudig!