in Hoeven

Mythos brengt Griekenland dichterbij!

1. ccr-logistiek

Zoals altijd echt goed. Geen enkel grieks restaurant kan hier aan tippen.

3 vorige recensies

Vorige recensies van ccr-logistiek

• ccr-logistiek

Zoals gewoonlijk alles perfect. Blijkt dat de reservering toch heel goed bekeken wordt onze speciale wijn stond koud en favoriete tafel wachtte op ons.

• ccr-logistiek

Zoals we inmiddels gewend zijn fantastisch. De gevraagde champagne was er en het eten weer geweldig.

• ccr-logistiek

Zoals we in het prille begin(15-20 jaar terug?) gewend waren is gelukkig dit nivo weer behaald en zelfs nog beter geworden. Muziekkanten mogen iets beter misschien maar dat heeft zijn tijd nodig. Geen zorgen of de taxi er wel of niets is het wordt keurig gemeld. De prijs is geweldig daardoor ga je er sneller heen. Eten perfect, drinken perfect (zelfs houd men rekening met jou favorieten wijn en er is nu ook gelukkig alcohol vrij bier. Verder springt het personeel boven alles uit. Begripvol, luisterend, optredend naar luiddruchtige klanten: simpel perfect.