1. André Baggy

Maar mensen denk even na het is niet te eten daar, echt serieus omdat het 1 van de weinige eetgelegenheden in de omgeving is gooien ze die prijzen zo hoog (of omdat er gewoon te weinig mensen komen wat weer logisch is met wat ze verkopen) maar het eten smaakt nergens na. 1 voordeeltje er staat een vriendelijke Hollandse meid achter de balie. Ik raad jullie aan om het eens te halen uit Warffum, de prijs en zeker het menu zijn beter. Ook zo uit Grootegast.
    Die mensen daar luisteren nog naar de gasten en reageren niet kort af met wij moeten ook hard werk, hard werken en dan dat verkopen ik noem het eerder de kantjes eraf lopen.
    Een maand menu op het internet wat niet matched met het maand menu in het restaurant, volhoudend dat dat niet zo is tot je je telefoon pakt en dan als nog met een slap excuses komen (Niet de Hollandse meid maar de eigenares).
    Met andere woorden ik vind het er rond uit slecht!! Absoluut geen aanrader!!!