1. Dat was weer genieten bij Jan en Tineke, wij waren unaniem met elkaar eens dat het eten weer verrukkelijk was en ook een hele goede bediening!

Vorige recensies van Ineke

• Heerlijk gegeten zaterdagavond met familie, alles was weer tip top voor elkaar. Fijne bediening, onze complimenten!

• Weer heerlijk gegeten met elkaar, alles weer tip top in orde!

• Ineke

Weer heerlijk gegeten voor Vaderdag, alles naar wens, complimenten voor de kok en de lieve bediening!

• Ineke

Weer heerlijk gegeten gisteravond met vrienden, zij waren er voor de eerste keer en vond het geweldig! Het is weer voor herhaling vatbaar!

• Ineke

Gisteravond weer heerlijk gegeten met vriend en vriendin, hele lieve bediening en prima kok! Weer voor herhaling vatbaar. Top!

• Ineke

Gisteravond met een groep heerlijk gegeten, er waren nog 2 grote gezelschappen, maar alles werd keurig op tijd opgediend en iedereen was vol lof! Helemaal weer geslaagd.

• Ineke

Heerlijk gegeten met mijn beste vriend en vriendin, het was weer helemaal dik in orde, alles naar wens en we hebben genoten, dank jullie wel Jan en Tineke!

• Ineke

Gisteravond samen heerlijk gegeten bij Jan en Tineke, we waren 30 jaar getrouwd. Het was weer voortreffelijk in alle opzichten, onze complimenten!

• Ineke

Gisteravond weer heerlijk gegeten met vriendin. Als vanouds was alles weer perfect in orde!

• Ineke

Gisteravond heerlijk gegeten, alles weer voortreffelijk verzorgd en hele vriendelijk bediening! Bedankt!

• Gisteravond met 14 mensen heerlijk gegeten, iedereen was vol lof! Het was weer een topper bij jullie! Hartelijk bedankt!

• Gisteravond heerlijk gegeten bij Jan en Tineke met vriendin, het was voor haar een geweldige ervaring en voor herhaling vatbaar. Zoals altijd, gastvrijheid en vriendelijke bediening en een top maaltijd! We komen weer terug!

• Het was weer thuis komen bij Jan en Tineke, heerlijk gegeten met vriendin, zij vond het ook geweldig! Tot de volgende keer!

• Wij hebben gisteravond weer heerlijk gegeten bij Jan en Tineke, alles was weer perfect en een gezellige sfeer met een super bediening!

• Ineke

Vanavond heerlijk gegeten met mijn vriendin, die voor het eerst in de Ontspannerij was. Ze vond het geweldig en komt beslist terug. Als vanouds heerlijk eten en lieve bediening in een gastvrij restaurant! Bedankt Jan en Tineke

• Ineke

Afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten met familie, iedereen was lovend over het eten en de bediening en wat is het mooi geworden bij jullie. Helemaal top!

• Ineke

Gisteravond hebben we met familie bij de Ontspannerij gegeten en dat was weer uitmuntend! We waren met acht volwassenen en een kind en iedereen was vol lof over het heerlijke eten en de vriendelijke, persoonlijke bediening. Ze vonden het allemaal voor herhaling vatbaar, dank jullie wel Jan en Tineke, we komen gauw weer terug!

• Ineke

Afgelopen donderdag heerlijk gegeten met mijn collega, hij kwam voor de eerste keer, maar vond het geweldig! Alles was tip top voor elkaar. Groeten Theo

• Door ziekte hebben we een tijd niet kunnen eten bij de Ontspannerij, vanavond gelukkig wel weer, het voelde als thuis komen. Het heerlijke eten van de kok en de vriendelijke, persoonlijke aandacht van de bediening, geweldig! Het was op alle punten weer helemaal top! Bedankt Jan en Tineke en tot gauw!

• Ineke

Weer heerlijk gegeten met mijn vriendin, bij Jan en Tineke van Grand Café Ontspannerij, onverwacht, er was nog net één tafel vrij voor 2 personen. De hele zaak stroomde vol, maar alles was weer perfect en heerlijk. Wat een fijne mensen, altijd vriendelijk en zo attent. We komen weer terug! Bedankt Jan en Tineke!

• Ineke

Gisteren heerlijk gegeten met een goede vriendin. Zij heeft ook genoten van het eten, de bediening die zo attent en vriendelijk was. Ze wil graag weer komen. Hartelijk bedankt Jan en Tineke, het was weer top!

• Ineke

Weer heerlijk gegeten, alles was prima voor elkaar, lieve bediening, wat een gezelligheid met z'n vieren!

• Ineke

Weer heerlijk gegeten met dochter, overheerlijke gerechten, zeer vriendelijke bediening en alles was top!

• Heerlijk gegeten met goede vrienden bij Jan en Tineke, vakkundige en vriendelijke bediening, alle gerechten waren weer zorgvuldig bereid en heel smakelijk en dat voor zulke prijzen, helemaal top!

• Het was weer dik voor elkaar gisteravond bij Jan en Tineke, heerlijk gegeten met vriendin en
    we gingen heel voldaan huiswaarts! Helemaal top!!

• We hebben gisteren met vrienden uit Bilthoven heerlijk gegeten bij Jan en Tineke, ze waren vol lof over het eten en de bediening en de gezellige ambiance. Weer helemaal goed!

• Ineke

Het was weer geweldig bij Jan en Tineke en hun lieve serveersters, we zaten met z'n vieren heerlijk te eten, alles dik voor elkaar, daar waren we het alle vier unaniem over eens! Bedankt!

• Ineke

Vaderdag 's avonds heerlijk gegeten. Volle bak met hele leuke muziek, was weer top!

• We hebben met de familie weer heerlijk gegeten bij Jan en Tineke, die altijd even gastvrij en vriendelijk zijn net als hun personeel. Het was allemaal weer dik voor elkaar en we komen beslist weer terug, dat kan ook makkelijk als je de prijzen bekijkt. Toppers!

• Wederom voortreffelijk gegeten bij Jan en Tineke, hele goed service, goede sfeer en iedereen aan tafel was unaniem vol lof. We komen weer terug!

• Weer geweldig gegeten bij Jan en Tineke met gasten, unaniem dezelfde mening toegedaan, heerlijk eten voor een kleine prijs en een hele gezellige huiselijke sfeer, top!!

• Ineke

Heerlijk gegeten, alles smaakvol, vlees boterzacht en alles tot in de puntjes bereid voor een kleine prijs.
    Een aanrader! Hele vriendelijke vlotte bediening.

• Wat hebben we weer heerlijk en echt ontspannen gegeten in dit sfeervolle Grand Café. De zalm was verrukkelijk en de West Friese salade vooraf een echte aanrader! Zoals altijd een plek om je direct thuis te voelen door de gastvrijheid en vriendelijkheid van Jan en Tineke. Dit kan ik iedereen aanbevelen!

• Ineke

Vanavond super lekker gegeten in dit Grand-Café, echt een hele gezellige en verzorgde ambiance met zeer goede bediening.

Alles was voortreffelijk, dit is tevens een groot compliment voor de kok! Voor redelijke prijzen veel eten.

• Ineke

Heerlijk ontspannen in Ontspannerij Grand Café de Vlietlanden, geweldig eten voor zeer redelijke prijzen en een hartelijke bediening, werkelijk een aanrader, je blijft terugkomen.