Op dit adres zit nu: Noah

1. Ik ben vanmiddag even met de kinderen (19,16 en 10) wezen lunchen bij De Bommel in Sneek..
    Via social deals een leuke actie gevonden, soep naar keuze en een broodje van de lunch kaart voor maar €6,50, das niet gek toch?
    We werden nog redelijk vriendelijk ontvangen door waarschijnlijk de eigenaar, en naar onze gereserveerde tafel gewezen.
    Wij zijn gaan zitten, en hebben meteen aandachtig onze mogelijkheden bestudeerd en waren er vrij vlot achter wat we wilden eten, we hadden best trek :)
    De beste man komt aan tafel en vraagt wat hij ons mag inschenken (niet inbegrepen), waarop mijn dochter vraagt wat de dagsoep is..., "Wat wilt u drinken was de vraag!" was de botte reactie van meneer?!
    Daarop leg ik uit dat het van belang is voor de keuze die ze zal maken, waarop hij antwoord "Ik dénk kippensoep" lekker duidelijk dus, en het was ook duidelijk dat we moesten wachten met bestellen van het eten tot ná de drankjes waren geserveerd...
    Warme chocomel met slagroom, verse munt thee, een lipton icetea en een appelsap, das geen wiskunde lijkt mij?
    We zaten samen met een echtpaar in het restaurant, en halverwege onze zit kwam er nog een echtpaar bij, dus druk was het zéker niet, maar toch ruim 10 min op onze drankjes gewacht, en in plaats van appelsap had het meisje wat de drankjes kwam brengen 7-up bij zich, maar die ruilde ze vrij vlot om, het meisje was wel heel vriendelijk, maar toen we vroegen of we ook gelijk het eten mochten bestellen, moesten we wachten op de beste man om onze bestellingen op te nemen?!

3x de Toscaanse tomatensoep, met knapperige balletjes, en 1 x de kippensoep.
    2x uitsmijter Bommel, een pannini met hete kip, en een broodje carpaccio.
    Ik wilde graag ipv een broodje carpaccio een carpaccio salade zonder brood, want ik eet geen brood, en er stond op de kaart de ze uiteraard rekening hielden met allergieën en dieet wensen, maar de beste man zijn reactie was "Ja daar kan ik niks aan doen" en vraagt vervolgens of ik bruin of wit brood wil??!
    Waarop ik antwoord, doet u maar waar u vanaf wilt, want ik eet het toch niet op!!

Het eten kwam vrij snel, ongeveer 10 min op gewacht, dus dat was fijn....., dachten we...
    Alles kwam in 1 gang, de soep werd geserveerd naast het broodje op 1 plank, waar op zich niks mis mee is, als alles goed wordt uitgevoerd...

De tomatensoep was lauw, maar tegen koud aan, en er waren geen knapperige balletjes te bekennen.
    De kippensoep daarentegen was wel heet, maar heel erg zout, en verder smaakloos, dus gewoon vies!
    De pannini was redelijk, maar de pittige kip was flauw, en niet pittig..
    Het broodje carpaccio, waar ik zelf het brood maar onder weg heb gehaald, was wel lekker, totdat ik plakjes augurk tegenkwam in de sla, toen was mijn smaak bedorven...
    Augurk bij carpaccio, t moet niet gekker worden!!
    En de uitmijters zagen eruit als "Roadkill", de uien die erin zaten waren nog bijna rauw, en spierwit, spek niet doorgebakken, geen garnituurtje erbij...

In mijn glas "verse" munt thee, waarvan de blaadjes die boven het glas uitstaken al zwart waren op het moment dat het werd gebracht, lag zand op de bodem...
    Toen ik dat opmerkte naar het meisje van de bediening, bood ze haar excuus aan, en bracht me een nieuw glas muntthee, maar ook daarin zat zand, dus die heb ik maar niet opgedronken..

De beste man kwam nog een x aan tafel om te vragen of alles naar wens was, maar voordat we daarop konden antwoorden, ging hij er al overheen met de vraag of we nog iets wilden drinken...
    Nee dank u..

De man deed erg norsig, en gaf ons het gevoel of we minder waren dan de gasten die wel "normaal" bestelden en betaalden, en dat vind ik een kwalijke zaak!
    Had meneer extra zijn best gedaan voor die €6,50 pp, dan was ik zeker met meer mensen terug gekomen om wel van de normale kaart te bestellen, in dit geval komen wij er nooit weer!

Jammer...

1,5