in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Het was weer geweldig. We hadden een oom en tante uit Hulst mee genomen, ze vonden het geweldig en het was zeker voor herhaling vatbaar zeiden ze

1. Bedankt Jolanda! Wij vonden het geweldig om jullie weer te mogen ontvangen. Fijn om te horen dat je oom en tante het ook zo goed beviel. We zien jullie graag snel weer.

Groeten,
    Danny's Eeterij & Tapas

Vorige recensies van Jolanda v lijssel

• Wederom weer heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
    Al vele malen geweest, alleen jammer dat je zolang van te voren moet bespreken.

• Weer heerlijk gegeten. Vriendelijk en gezellig personeel, en snelle bediening, komen er zeer regelmatig, goede sfeer.

• Geef overal een 10 voor, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, eten was weer voortreffelijk. Het is ons favoriete restaurant. En we komen binnenkort weer terug

• Meerdere keren geweest, het was weer voortreffelijk. Bediening vriendelijk, de sfeer gezellig en het eten is gewoon goed. Wij komen er heel graag en gaan zeker terug. Een echte aanrader.