1. Aan het begin kwamen ze heel snel onze drank opnemen en vragen wat we wouden eten. Vanaf dan ging het bergafwaarts:
    - 1 soep werd niet meegegeven bij het voorgerecht.
    - De hoofdgerechten kwamen niet allemaal samen op tafel.
    - Drank werd niet opnieuw opgenomen waardoor we de helft van het hoofdgerecht zonder drinken deden. Pas toen we zelf na tientalle pogingen probeerden om personeel te pakken te krijgen konden we opnieuw drinken bestellen.
    - Het hoofdgerecht van de meerderheid was niet voldoende afgekruid waardoor het flauw was.
    - Bij het dessert hetzelfde als bij het drinken: we hebben vanalles uit de kast moeten halen om te kunnen bestellen, ook al stond onze tafel op een plek aar iedere 5min iemand voorbij moest.
    - Nadat het dessert dan eindelijk werd opgenomen geraakte de bestelling kwijt omdat we van de gelegenheid gebruik hadden gemaakt om ook nog eens drinken te bestellen.
    - Na bijna een halfuur besefte de eigenaar dat ons dessert er al lang moest zijn. Hij ging dan iets regelen in de keuken.
    - Nog 10min moeten wachten voor drie bollen ijs met chocoladesaus uit een pakje.
    - Rekening kon niet worden gesplitst ondanks we dit vroegen bij aanvang van onze avond.

Gelukkig zorgde de aankleding wel voor voldoende sfeer.