1. De sfeer is op zich prima. Het duurde erg lang voor de bestelling werd opgenomen en voor het drinken zijn ze alleen bij aankomst en bij het voorgerecht geweest. Meermaals liepen ze langs aangezien we in het midden van de zaal zaten, maar drinken werd niet aangevuld waardoor er het hele hoofdgerecht geen drankjes zijn geweest voor de helft van de tafel. Voorgerecht zag er op het oog goed uit. Echter leek het bij de carpaccio wel alsof ze enorm waren uitgeschoten met zowel de pittenmix als de kaas. Daarnaast was de carpaccio zelf nogal smaakloos. Geen aanrader. Als hoofdgerecht was het prima, maar niet bijzonder. De €8,95 bijbetaling p.p. voor de cote beoeff vond ik het ook niet waard. Vlees voor twee personen maar was nog matig in kwantiteit en redelijke kwaliteit. De purée eronder was meer op smaak. Voor het geld hier kun je beter af met het voorgerecht met zalm en een biefstukje denk ik. Jammer van de ervaring..