1. Jan Dolphijn

Vooraf had ik betaald voor het bios arrangement van mijn dochter. Met vier vriendinnen ging ze eten. Blijkt dat bij de beren “niemand” wist dat het om een arrangement ging en hebben zij de meisjes gewoon laten bestellen van de reguliere kaart (die dachten dat dat de kaart van het arrangement was). Na telefonisch contact met mij kon ik er snel naar toe en nog een flink bedrag bijbetalen. De meisjes mochten niet weg naar de bios, mijn dochter in tranen en die mocht pas weg toen ze haar camera achterliet. Toen ik kwam afrekenen werd ik ontzettend geschoffeerd, door het personeelslid bij de kassa. Echt letterlijk afgepoeierd, het was bijna of ik een crimineel was. Met geen woord over de camera gerept. Vervolgens krijg ik, onderweg naar huis, een telefoontje dat ze haar camera heeft laten liggen. Totaal geen communicatie bij de Beren heeft de sfeer flink verpest bij de verjaardag, nooit meer zult u begrijpen. Een dikke onvoldoende om een feestje te verpesten door zo’n volledig incapabele personeelslid en dan nog niet het fatsoen te hebben sorry te zeggen. Wel was het eten goed en waren de overige personeelsleden wel aardig volgens mijn dochter, vandaar toch nog een 2.