1. Afgelopen zondag in gezelschap bij De Hommel gegeten. Het was onze eerste keer waarbij wij vooral over de keuken erg te spreken waren. Enkelen van ons namen een biefstuk van de haas met perfecte bereiding, geserveerd met zalm, champignons en gebakken uien. Ikzelf koos voor tongfilet met kaassaus die eveneens heerlijk was bereid. Echter vond het merendeel van de tafel de bediening erg laks en onprofessioneel. Het geheel kwam erg gehaast en afgeraffeld over. De (in onze ogen) betreffende gastheer was niet geheel aanwezig en het gehele gebeuren kwam tevens ongeorganiseerd over. De bediening was vanuit de bar goed te horen met veelal informatie die gebruikelijk naar onze mening niet voor gasten bedoeld is. Aan ambiance en sfeer doet men de gasten zeker niet te kort, deze is perfect en in orde.

De keuken heeft haar zaakjes prima op orde, daar waar de bediening nog behoorlijk bijgeschaafd moet worden.

Ook over de prijs kwaliteit kan ik nog iets kwijt want bij het maandmenu (4-gangen €19,95) van mijn tafelgenoot werd doodleuk precies hetzelfde groenten en aardappelgarnituur geserveerd als bij mijn tongfilet met kaassaus en de biefstuk van de haas, daar dit a la carte gerecht de €25 euro ver passeerde...

"Overall" krikt de keuken het geheel een beetje op en komen wij uit op een ruime 6.