1. Bizarre mismatch tussen prijs, kwaliteit en porties.

Allereerst duurde het lang voordat we drank konden bestellen. Vervolgens uit de beperkte kaart gelijk maar eten besteld.

De curry was aardig, de vleesspies was een belachelijk klein iel spiesje met 3 kleine dobbelsteentjes koud en taai vlees. De bijgerechten een knullig kommetje sla en gebakken aardappeltjes die men vergeten was te bakken. De schnitzel was als een schoenzool (kinderschoen).

Opmerkingen over deze punten werden genegeerd.

Je zou verwachten dat bij een dergelijke kleine kaart wat men biedt dan heel goed is...

Prijzen durft men hier wel te vragen, wat je ervoor krijgt neigt naar oplichterij.

1. Dielke
    Van restaurant

Inderdaad een bijzondere mismatch...
    U zat nog niet aan tafel terwijl u al drank begon te bestellen.

Onze “beperkte” kaart telt 16 voorgerechten en 12 hoofdgerechten. Hoeveel keuze wil een gast hebben.
    Bijgerechten worden door ons geportioneerd toegevoegd, waarbij op wens van de gast wordt aangevuld, hetgeen ook bij u is gebeurd.
    Meerdere malen gevraagd of alles naar wens was. Telkens werd aangegeven prima.
    Nu geeft u middels deze recensie uw ongenoegen aan. Jammer..