Op deze locatie zit nu '7th Sense'

1. Als wij uit eten gaan, gaan we voor de gezelligheid en lekker eten. Één die er boven uitspringt voor dit gebeuren is wel Pizzeria Italia, relaxte sfeer, lekker eten, drankje erbij, kortom het is hier goed toeven. Zelf vind ik de tagliatella met zalm en roomsaus een aanrader!

Vorige recensies van Bert Grit

• Tweede Kerstdag, uit eten gaan, naar restaurant Italia.

Na binnenkomst kregen we als op-warmer een lekkere glühwein en een voorafje. De zaak was leuk aangekleed voor de kerst, niet overdreven maar precies genoeg.

Het kerstmenu: we zijn begonnen met een Fitello tonato, een carpaccio van de lende, die was heerlijk. Daarna een wildbouillon en een champignonnensoep, deze waren allebei goed op smaak en rijkelijk gevuld.

Dan het hoofdgerecht, een lamspotje en een Pasta Tricolore.

Lamspotje was een lekker stoofpotje van vlees en groente, zeg maar stoofpot, de tricolore was een groene tagliatelli met zalm, een lasagne en een spaghetti met pomodori.

Als toetje een huisgemaakte tiramisu en een limoncellotaart met likeurtje, dat maakte het helemaal af.

Een compliment voor de kok, Ramon, die dit alles bedacht heeft.

Italia is zelfs eerste kerstdag open, goed te weten voor volgend jaar. Al met al een zeer geslaagd diner.

• 22 Oktober '09

Wij hebben vanavond gegeten bij "Italia", tagliatelle met zalm,

Heerlijk, zit veel in, ik had het "Maand Menu". Vooraf eendenpaté, everpaté en wildbouillon, heerlijk op smaak, dan hertbiefstuk met rodewijnsaus, stoofpeertjes, puree rozetjes en nog koude en warme groenten. Als dessert een heerlijk crêpe suzette met roomijs en slagroom. Wij hebben daar een lekkere lambrusco bij gedronken. Het was weer een feest, als je bij "Italia" bent geweest! Goed gedaan Mireille en team!

Tot gauw.

• We zijn gisteren voor de tweede keer binnen een week hier gaan eten, gewoon omdat het eten hier goed is en lekker.

De bediening is geweldig. De kok die komt vragen of alles naar wens is. Het is ook een kindvriendelijk restaurant met een aparte kinderhoek, goed geregeld!

Een zeer aan te raden restaurant, waar je nog gast bent en niet iemand die centen komt brengen.

Vergeet de oude Pizzeria en maak kennis met de nieuwe Pizzeria Italia, dan kom je zeker terug.