1. Vandaag heel lekker en gezellig geluncht bij Luna in Sittard. Voor ons voor de 1e keer. Eerst even buiten gezeten, maar daar begon helaas iemand te roken......Gelukkig was er binnen ( beneden) nog plek. Hier was een heel gezellige sfeer. Het zat vol met allerlei mensen van alle leeftijden. Ja er is wel veel geluid, van al het gepraat en de afzuiging. Met z'n tweeën is een gesprek goed te doen. We hoorden van de erg vriendelijke serveerder (het personeel waar we mee te maken hadden, was zeer vriendelijk en vrolijk), dat hier aan gewerkt wordt. We hebben een heerlijke vegan bowl gegeten, super lekker en heel leuk gepresenteerd. Ga zo door, kok en zorg voor meer keus voor vegans, want daar is een markt voor. Tip voor de uitstraling, als je de tafels schoonmaakt, kijk ook even naar de stoelen plus de bank en schudt die leuke kussens op de bank even op. Graag komen we nog eens terug.