1. Mijn naam is John, en ik wil even kwijt dat ik het eten qua prijsverhouding niet vindt kloppen. Heb besteld een Entrecote Sirloin en die werd geserveerd niet medium maar ontzettend rauw. Dit kan gebeuren.
    Maar nadat wij, een kennis van mij en ik gevraagd hadden om hem nog eens te bekijken, deelde de ober mee dat hij terugging op de bakplaat.
    Daarna kreeg ik hem terug, maar wel iets doorgebakken maar niet zodanig dat hij lekker te eten was. Misschien had ik moeten zeggen dat ik een nieuwe wilde! Vol met seen, dwz. taai en niet goed kauwbaar.
    Daarnaast vind ik de groenten matig en niet vers van het mes, wat ik wel verwachtte.
    Ook de Damblanche met een vingerhoed vloeibare chocolade vond ik niet goed, over een Damblanche moet chocolade uitgestrooid worden, zodat je de smaak van chocolade met het ijs meeproeft!
    Ik ben in de 80 en 90er jaren naar de Nachtwacht in Amsterdam uit eten geweest en daar dezelfde prijzen als bij de Steak van de Keizer hanteerden, maar dat was klasse en 200 procent verse en frisse gerechten werden geserveerd die de prijs wel waard waren.
    Misschien voor de Steak van de Keizer een hint om hierdoor beter en GENUANCEERDER
    te gaan werken......dan komt Johnny nog eens langs, anders kom ik niet meer.......
    Met vriendelijke groet,
    John Hovestad