1. Wij eten erg vaak pizza en zo een tijdje geleden voor het eerst bij La Lanterna omdat we sinds kort in de buurt wonen. We vonden de broodjes die bij de kruidenboter geserveerd werden niet lekker, dit moeten lekkere warme vers gebakken pizzabroodjes zijn en geen koude plakken taai stokbrood. Verder uitgebakken zuurkoolspekjes op de pizza in plaats van lekkere magere plakjes spek, echt een tegenvaller! Verder is de pizza erg vet, dit moet echt minder. En misschien (vlees-)beleg van iets betere kwaliteit gebruiken, dit kan echt als ik naar de prijzen kijk en dit vergelijk met o.a. de pizzeria's in Groningen. Ook de sfeer kan inderdaad flink verbeterd worden want nu lijkt het wat op een kantine. Maar goed, hier is natuurlijk weinig concurrentie, er zit hier maar één pizzeria. Wil het nog wel een keer proberen om te kijken of het beter is geworden anders wijken we uit naar Emmen. Pluspuntje aan het eind: bediening is vriendelijk en voor de verandering oplettend!