in Hulshorst

Kom heerlijk genieten midden in de Veluwe!

1. Zojuist vanavond 2e kerstdag hier geweest.
    Zeer zeer slecht na 45 minuten gevlucht uit deze tent.
    Wij hadden 1.5 maand van tevoren telefonisch gereserveerd. Bij aankomst stonden wij niet op de reserveringslijst. (een paar handgeschreven A4 tjes)
    Hierop werden ons rare vragen gesteld door het personeel. Of wij wel zeker daar gereserveerd hadden en niet ergens anders, niet leuk.enz. Wij zijn al jaren goede klanten bij een ander filiaal van fusion plaza in Nieuwleusen. Helaas was deze locatie vol met de kerst.
    Nu even terug naar deze locatie. Bij aankomst was de parkeerplaats vol zodat wij aan de provinciale weg moesten parkeren. Het pand is helemaal vervallen de parkeerplaats is onverhard en vol gaten. Wij moesten via een sloot naar binnen klimmen. Binnen was het eten koud, lege bakken, liet je vlees bakken moest je 20 minuten wachten. Citruspers stond op de grond. Vanwege mijn rugproblemen kon ik daar niet bij. Warme chocolade zat geen lepel in. Hierom vragen hielp niet omdat ze je niet verstaan enz enz ik heb nog nooit in een restaurant zo. 'n zooitje meegemaakt. Wij zijn na ongeveer 40 minuten weg gegaan. Ik heb eea bij de vrouwelijke manager van het filiaal waar wij altijd komen in Nieuwleusen neergelegd, ook zij gaf een vreemde reactie. In februari zouden wij met 45 man komen maar ik kom er nooit meer wat een slechte service en totaal geen medeleven. Een dikke onvoldoende!! Ps een mindere prestatie kan, maar daarna totaal geen gehoor krijgen natuurlijk niet.