Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Hoofdstraat 84, 7811 ES, Emmen

Op dit adres zit nu: De Muzikant

1. Vorige week geweest...echt ronduit slecht! Het brood bij de kruidenboter was ijskoud en wat aan de droge kant, ook heel stug, wordt er snel vol van. Geen lekkere luchtige pizzabroodjes dus. De pizza was helemaal slecht. Ik had een pizza Paesana besteld met daar bij op ossehaas, spaanse pepers en knoflook...de knoflook en pepers kregen we notabene in poedervorm op onze pizza! De ossehaas zag eruit als kleine stukjes rul gehakt, zo droog en er zat geen smaak aan. En dan het spek op de pizza...dit waren geen lekkere magere plakjes spek maar uitgebakken zuurkoolspekjes voor bij de stamppot! En dan de bediening, er liep iemand bij in een zelfgebreid vest die stond te dansen op de vervelende muziek. Nog iets te drinken bestellen was een ramp, niemand van de bediening lette op de gasten. Dat bleek wel bij het afrekenen...de dame die ons notabene aan tafel had geholpen rekende met ons af en zei toen we wegliepen 'bedankt en eet smakelijk' alsof we een pizza meenamen! Hier komen we dus echt nooit weer!

1,4